در ماه اکتبر 2020 گوگل اعلامکرد که ازین پس خلال ایندکس صفحه های، قسمتهای گوناگون را هم غیروابسته ایندکس مینماید. دوره آموزش سئو فکر کنید که یک کدام از صفحه های اینترنتوب سایت شما دارنده 15 گزاره میباشد. پیش از این تغییر تحول، جمله چهاردهم احتمالاً از نگاه گوگل خیلی موردتوجه قرار نمیگرفت. چراکه این گزاره قسمت کوچکی از محتوا بود که در انتهای ورقه هم قرار گرفته میباشد. البته شاید نکته مهم محتوا در همین جمله مخفی گردیده باشد. ازاینرو شاید این جمله، جواب کوتاه به سؤال اکثری از یوزرها باشد.
هم اکنون گوگل اعلام کرده کهاین نصیبهای موثر را شناسایی و بدین صفحه های درجه خیر و خوبی می دهد. توضیحات بیشتر در اینجا داده گردیدهاست. اکنون گوگل با شعور محتوای هر پاراگراف و جمله میتواند جواب بهتری به سؤالات یوزرها بدهد. این تکنولوژی موجب افزایش 7% از جستجوها در کلیه گویشها شدهاست.
3. به عنا وین فرعی دقت بیشتری فرمائید
گوگل همچنان نتیجه ها بهتری برای موضوعات خاصخیس ساخت میکند. به عبارتیطور گه گوگل به دنبال اطلاعیه موردنظر در نصیب گذشته توضیح داده میباشد، درصورتی که شما عبارت “امکانات ورزشی خانگی” را کاوش کنید، گوگل کارکشته به فهم مفاهیم زیرمجموعه آن مانند امکانات مقرونبهصرفه، امکانات بلندتر یا این که امکانات خرد مطلوب منزل میباشد و در فیض گستره محتوایی بیشتری را در نتیجه ها جستجوی شما به اکران خواهد گذاشت.
به طور طبیعیً استحصال درجه در عنا وین کلی دشوار بوده و درعینحالا در جستجوی عبارت خاص و رفیعتر شلخیس میباشد.
برای استخراج توفیق در عنا وین فرعی، اینترنتتارنما شما می بایست کلمه ها کلیدی برتر را هم تامین نماید. طبق توسعههای اخیر الگوریتمهای یادگیری ماشینی، نیازی به تکرار پیدرپی کلمه و واژه کلیدی مهم در محتوا وجود ندارد. در قبال عالی میباشد محتوا را با لغت ها کلیدی شبیه و فرعی نگهبانی فرمایید.
بهتیترنمونه شاید محتوای شما درباره “اثاثیه دویدن در هوای سرد و فصلزمستان” باشد و آن را در تیتر برگه و تگ هدر H1 به فعالیت برده باشید. در پی میتوانید از تصاویر با متن جایگزین “ژاکت “و “دویدن در باران” استعمال فرمائید.
4. featured snippets به دست بیاورید
درصورتیکه اینترنتوب سایت شما دارنده featured snippets در حاصل کاوش شدهاست، بر دیگر اینترنتوبسایتهای سود کاوش برتری پیدا می کنید. فقط اکران featured snippets می تواند برای اینترنتتارنما شما سودمند باشد. شاید کلیکی از آن به دست نیاورید، چراکه جواب به سؤال یوزرها در featured snippets داده شدهاست، البته همین جلباعتنا، مزایای متعددی برای اینترنتوبسایت شما خواهد داشت.
اشکال گوناگون محتوا برای مثال گزاره، جدول، لیست، چارت و غیره امکان اکران در featured snippets را دارا هستند.
اینترنتوبسایت Ahref که دارنده 110 میلیون واژه کلیدی در دیتابیس خویش میباشد، گزارش جالبی در سال 2020 ارائه اعطا کرد. این اینترنتوبسایت ذکر نمود که 12.3% حاصل کاوش دارنده featured snippets میباشند. این گزارش نماد می دهد که مجالهای متعددی برای چشمشدن درfeatured snippets وجود دارااست.